Hvordan logge på?

Din e-postadresse må være registrert i Hypersys for at du skal kunne logge inn. Be din gruppeleder om å legge inn din e-postadresse eller kontakt hypersys@kmspeider.no

Du logger deg på Hypersys her: kmspeider.hypersys.no

Du vil nå få opp et vindu hvor du skal fylle inn brukernavn (e-postadresse eller medlemsnummer) og passord. Første gang du logger deg på eller hvis du har glemt passord, trykker du på knappen som heter [Glemt passord]. Du vil nå få opp et nytt vindu hvor du fyller inn din brukernavn (din e-postadresse eller medlemsnummer) og trykker [Send nytt passord]. Du vil nå få en e-post  med en lenke hvor du kan velge nytt passord. Velg nytt passord og logg inn. Neste gang du logger deg på bruker du det samme passordet.

OBS: Merk at dersom flere personer er registert med samme e-postadresse vil innlogging med e-post ikke fungere. Ta kontakt på hypersys@kmspeider.no for hjelp.

Support og spørsmål

Nedenfor kan du laste ned veiledninger for bruk av medlemssystemet. Oppstartsveiledning for gruppeledere er en veiledning med den viktiste informasjonen for gruppeledere ved første gangs bruk av nytt medlemssystem. Brukerveiledning for gruppeledere er en mer grundig veiledning for alle hovedfunksjonene i medlemssystemet. Her vil du finne svar på det meste. Brukerveileding for oppdatering av profilsiden er nyttig for alle medlemmer og forklarer hva man kan se og oppdatere på sin egen profilside.

Vi håper veiledningene gir deg svar på mye av det du måtte lure på, men det kan selvfølgelig dukke opp spørsmål likevel. Nedenfor har vi samlet noen ofte stilte spørsmål samt nylig tillagte funksjoner i Hypersys:

Ofte stilte spørsmål og svar:

Dersom du ikke finner svar på spørsmålet ditt kan du ta kontakt med forbundskontoret på e-post hypersys@kmspeider.no. For best å kunne hjelpe deg foretrekker vi at du sender spørsmål på e-post, men dersom du ønsker å snakke med oss kan du kontakte oss på telefon 22 99 15 50. Ta kontakt med oss om det er ting du lurer på, eller om du ønsker videre veiledning.